måndag 2 februari 2009

Kuala Lumpur

Nu ar vi antligen har ... resan har varit ganska lang och jag har sovit valdigt lite, typ 3 timmar pa 2 dygn eller nat. Nu ar vi i alla fall har och det har regnat haha, valkommen till Malaysia :)
Har fatt reda pa att det ar okej att aka till Perthentian Island vilket vi inte trott innan pga regn men fick veta att dom oppnat on igen sa jag ska bara overtala Pauline att aka dit ocksa!!!

Vi bor pa ett hostel i China Town valdrigt centralt och bra, helt okej, 2 sangar och flakt sen delad toa och dusch, bra och billigt! I morgon ska vi nog mest ta det lugnt, vanja oss vid varmen och allt, forhoppningsvid komma in i dygnsryttmen ocksa! Lite jetlag har man juh.

Allt ar alltsa bra, men det var sjukt jobbigt att lamna David, mycket tarar och kanslor pa samma gang ... men vi klarar detta! Onskar att du hade kunnat vara har med mig!

Nu ska jag slo surfa lite, har en stund kvar pa min gratis timme som vi fick ifan hostelet vi bor pa! Jag ska snart forsoka att skriva igen!

3 kommentarer:

Daniela sa...

Härligt! Inte för att regn kanske e så kul, men det blir nog bättre ;) o ni har ju inte minusgrader där iaf... brr. Ha så kul nu! Ta bilder o skriv massa! Kram

emmsan sa...

Skönt att höra att resan gått bra! Ha det helt underbart nu!!! :)

Emma sa...

Regn ar inte hela varlden ... regnar typ 2 timmar, fortfarande skit varmt sen blir det fint igen sa ... och oftast pa kvallen/eftermiddagen sa men e beredd :)