lördag 21 februari 2009

Moppe igen...

I dag har vi kort moppe igen, kort runt pa koh lanta och hamnade mitt i ett regovader, blota men fordelen med att kora moppe i spo regn i Thailand ar att det ar varmt anda :) Men det var fint och mysigt att kora omkring, skont att inte bara ligga pa stranden (vilket vi iofs inte har gjort pa lange ...)

I gar var jag pa sjukhuset, skulle traffa en doktor men hon hade semester sa det var nan typ av skoterska jag traffade i stallet. Nar jag och Pauline snorklade i veckan sa skar jag upp foten pa en korall, har inte tyckt att det har varit sa farligt men alla andra har reagerat runt omkring mig, en dykare som sa att jag maste ga till doktorn for att det sag inflamerat ut. Jaja, jag e okej i alla fall men ater nu antibiotika ... blir lite trott och seg nar jag ater dom men fick en 5 dagars kur sa jag blir nog pigg snart igen. Rengor aven saret typ 2-3 ganger per dag och haller pa nan vatska som ska halla bakterier borta samt plaster liknande saker som jag ska ha pa om jag vill bada!

I dag har mamma och pappa landat i Bangkok, vi ska motas pa tisdag pa en liten o som heter Koh Jum, ska bli kul att aka dit!

Inga kommentarer: