onsdag 4 februari 2009

Dag 2 Kuala Lumpur!





I dag har vi gatt omkring i en park med massa blommor och djur (djuren sag vi aldrig da det va dyrt att ga in sa klart). Mycket varmt har det varit i dag akt monrale och typ en blandning mellan sparvagn och tunelbana som ar forarlos !?!
Kronglade lite att laga in bilderna sa jag fick bara ta nagra i dag, Paulin ar det pa sista bilden som ni kanske fattar, hon forsoker gomma sig for kameran hela tiden, men borjar bli mer sammarbetsvillig numera! :)
I morgon ska vi aka vidare till en national park som heter Taman Negara, vi tankte byta storstaden med avgaser till regnskog och mygg :) Resan dit tar nagra timmar och vi har ingen aning om hur det ser ut nar vi kommer fram, men allt loser sig hehe! Annars ar allt bara bra med oss, vi har gatt omkring en massa i dag ocksa och jag har en stor blasa pa min lillta :( far se om jag overlever hehe!
Snart dax att sova, vi aker klockan 8 i morgon sa vi maste packa och lite sa i kvall innan vi somnar! Far se nar jag har mojlighet att blogga igen, vet inte ens om det finns intenetcafeer eller nat dar, hoppas pa teckning pa mobilen iaf, jag och Pauline har ett gemensamt nummer har som ar +60 169 488 944, sa vill ni ringa eller smsa sa ta det nummret forst! (kollar det andra nan gang om dan)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men va bra att du har med dig tejp då.. bara till att slänga på några varv runt tån så kan du vandra hur mycket du vill :)

Anonym sa...

Kul att Pauline ville vara med på bild till slut. Hoppas det blir trevligt i nationalparken.
Kram Mamma

Emma sa...

wow mamma, lyckades du kommentera :) duktigt!