tisdag 10 februari 2009

Sol och bad!

Ja, det ar vad vi har gjort i dag ... solat (las legat i skuggan under ett parasoll) och badat! Skont och varmt, men vi har det toppen bra! Blir inga bilder i dag tyvarr men kanske i morgon!
Fick nyss reda pa att jag aven har fatt mitt forsta VG pa universitetet :) kanns bra for jag kampar bara for G hela tiden!

Finns inte sa mycket att skriva om i dag, vi funderar pa att hyra eu moppe nan dag snart och kora runt pa on, blir en eller tva dagar beroende pa hur mycket vi vill stanna och se, men det ar billigt att hyra sa det blir bra vilket som!

Blir nog som sagt va bilder i morgon, orkar inte i dag. Det ar ju jobbigt att ha semester :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul att du fick VG. Du kan ju bara ligga på latsidan och resa runt o glassa utan tänka lite på verkligheten också.(ha,ha)Njut av solen och försök "slappa" lite. Det måste inte alltid hända något.
Kram

Ann-Katrin sa...

Grattis till ditt VG! Instämmer också helt med din mamma - NJUT och "ta det med ro", som man säger i Norge ;) Om det blir moppe så kör försiktigt! Kramar från oss i Vittene.

Emma sa...

Inte handa natt ... hehe, nae jag e ratt lugn, laser en massa och njuter av varmen. Redan last 3 bocker pa 1,5 vecka! Njuter och har det skont!

Kul att du laser min blogg Ann-Katrin! Hoppas allt ar bra med et!

kram