tisdag 3 februari 2009

Petronas Twin Towers

Fortfarande i Kuala Lumpur :) forsta riktiga hela dagen, vi har gatt sakert en mil i dag ... varit uppe i dessa torn pa vaning 44/88 tror jag det var, grym utsikt! Och gratis, och gratis at ju gott tycker en smalanning hehe.

Vi va lite i en park som heter KLCC (tror jag) som var mysig, ligger precis vid tornen mitt i stan, dar badade vi aven fotterna i en pool som fanns dar, skont for varma och trotta fotter, lovar!

Sov sa himla gott i natt, somnade nar jag la ner huvudet pa kudden typ, och vaknade lite innan 7 super pigg, undra nar det hande sist, nar jag var liten kanske haha.

Kopte solglasogon i gar ocksa, fina men gjorde nog en fet miss tror jag, prutningen gick alldeles for latt och saljaren var fortfarande glad (halsade aven glatt pa mig i dag) man lar sig av sina misstag, hoppas jag iaf!

Det har regnat lite i dag ocksa, med massa aska ocka under 2 timmar typ men nu ar det fint igen, vi klarade oss ifran det varsta vilket var skont! Nu ska vi surfa klart sen sova, trotta efter dagen, kanner mig lite som en gammal tant, ont i fotterna och ar trott :)
Hoppas allt ar bra hemma i Sverige!

3 kommentarer:

David | Feed Me A Stray Cat sa...

Det är bra här. Men jag tror du har det bättre! :D

Anonym sa...

Lätt att du har det bättre än oss=)
Du skulle ha haft mig med vid prutningen, hihi.
Kram Kram

Emma sa...

Jag brukar vara helt ok pa att pruta men misslyckades helt denna gangen ... surt men ar anda nojd med solglasogenen! :)