torsdag 12 februari 2009

Kort moppe!

I dag har vi kort moppe runt on, billigt var det ocksa, vi betalade 30 riggnit som ar ca 75 kr for 24 timmar och bensinen gick pa 15 kr :) Ganska billig dag som har varit mycket givande och rolig. 
Kul att bara kora omkring och titta, klassiska turist stallen, men det mest roliga va marknaden vi hamnade pa. Ganska litet, inte sa mycket turister och en massa dofter och saker som dom solde. Ra fisk och kyckling liggandes i solen i tytp 35 grader, den skulle inte jag villja ata hehe. 

I morgon ska vi aterga till stranden och lasandet, har som sagt va resan last 3 bocker, i forgar laste jag ut en hel bok pa 300 sidor pa en och samma dag hehe! Har bytt till mig en ny bok nu i alla fall som jag har tankt att lasa, sen hoppas jag att mamma kanske kan fixa nan bra till mig tills dom kommer ner :) 

3 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att ni har det bra. Visst skall jag ta med extra böcker. Brukar ta med och lämna på Koh Jum.
Kram

Unknown sa...

Tjena! Kollat in dina bilder. Fasen va läckert det ser ut! :-) Hoppas du får en fortsatt grym resa och uppdatera gärna med massivs med bilder. Känns fint o se alla soliga stränder när det är -7 grader här.. haha Ha det fint! Kraam Anna

Emma sa...

hehe :) ska lagga in mer bilder i morgon tror jag, dom stanger snart har sa det blir tyvarr inte nu som forst planerat! hall ut :)