lördag 31 januari 2009

14 timmar kvar ...

Känner mig stressad, vet inte varför men jag bara springer omkring i Davids lägenhet och är förvirrad, å han försöker lugna mig. Jaja, har ju hela natten på mig! 14 timmar kvar, lär nog inte bli så mycket sömn på dessa timmar.
I morgon vid 6 tiden på morgonen kommer Elin för att köra mig till Landvetter, flyger 08.05 till Stockholm, landar efter 9 och möter upp Pauline vid 10 tiden! Sedan lite väntan i Stockholm (blir kanske lite bloggande därifrån också) för att flyga vidare till Bangkok vid 13.55
10 timmars flygtid, landar i Bangkok 05.55 ... lång väntan på flygplatsen innan vi klockan 13.40 ska flyga vidare till Kuala Lumpur (Malaysia) Landar 16.50 ... förmodligen skit trötta och bara vill sova hehe.

Nu ska jag packa om min väska igen, lägga ner lite som jag haft i Davids lägenhet som ska med för att sen baka pizza och bara mysa med mitt hjärta som jag kommer sakna otroligt mycket.

3 kommentarer:

Daniela sa...

Lycka till gumman och ha en toppenfin resa!! Vi kommer att sakna dig. KRAM!

Emma sa...

Tack! Känns bra att veta att jag iaf kommer att ha en lusläsare på min blogg :D kram

Anonym sa...

Skönt att ni är framme i Kuala Lumpur. Ha en bra resa och sköt om dig.
Kram mamma