onsdag 14 januari 2009

18 dagar kvar ...

Sista veckan i skolan, har haft denna veckan lite som ett mål så, för att inte få för mycket resfeber innan så har jag försökt fokusera på skolan. Men nu när det ändå är rätt lugnt i skolan, har dock endel kvar att göra men inte så farligt, har hela morgondagen på mig så, så ja ... nerverna börjar ju komma.

Har i alla fall fixat endel nu, fixat visum och busspass till Australien idag (check på Pauline säger hehe). Sen har jag handlat en fickkniv i dag, en riktig victorinox kniv som mamma och bror har sagt att jag måste skaffa mig. I går köpte jag även lite små saker, hänglås till väskan och en stegmätare (skoj att kolla hur mycket vi kommer att gå under resan).

Annars är det återigen lägenheten som stressar mig, ska nog avvakta i dag och sen lägga upp en till annons på blocket, gör jag kanske i kväll eller i mogon!

Ska återgå till pluggandet lite nu, snart slut! :)

Inga kommentarer: