onsdag 28 januari 2009

3 dar kvar ...

Ja, tiden bara rinner iväg. Alla kontrakt är klara för lägenheten, även fått hyran för hela tiden som jag ska hyra ut den vilket känns jätte bra, kan betala in dem innan jag åker så att jag slipper tänka på det!

I dag har jag packat om min västa 3 gånger, tagit ut lite saker som jag nog inte tar med mig, lika bra. I morgon ska jag väl packa om den 3 gånger till om jag känner mig själv rätt, haha. Sen städa klart och lämna över nycklarna till hon som ska hyra den!

I kväll har jag ätit tapas med Viktoria, Daniela, Panini och Eveline, mysigt .... vore skoj om vi "tjejer" kunde fortsätta att hålla kontakten nu även fast vi alla mer eller mindre går olika vägar!

Ni ska jag se om jag kan fixa så att ni alla kan se klockslagen i de länderna jag befinner mig i :)

Snart åker jag!!

Inga kommentarer: