torsdag 8 januari 2009

23 dar kvar!

Shit vad tiden går snabbt, länge sen jag bloggade nu också.
23 dagar kvar till det är dax att åka, mycket att fixa med nu innan men allt löser sig nog hoppas jag. Mitt största problem är lägenheten, jag hoppas det löser sig snart så att jag slipper tänka på det, har inte råd att ha den tom när jag är iväg.
Nu är det bara en vecka kvar i skolan också, skickade in ett arbete i onsdags, har rätt mycket att göra i helgen sen är det slut! Ska bli så skönt att vara ledig lite, behöver detta uppehåll känner jag.

Också lagat en tand i dag, fortfarande helt bedövad i munnen, läskig känsla men sprutan gjorde inte så ont som jag förväntade mig iaf. Snäll tandläkare också som gav mig röntgen bilden på den andra tanden som ska lagas, funderar på att göra det i Thailand, annars blir det i sommar i stället, kände att det blev lite mycket nu innan resan så jag avbokade den tiden.

Ja, annars händer inte så mycket, sitter mest hemma i soffan med David, har varit skönt att ha så många lediga dar tillsammans med honom men nu e det jobb och skola som gäller igen. Men vi har lite mysiga saker på g nu innan jag åker :)

Inga kommentarer: