torsdag 29 januari 2009

2 dar kvar ...

I dag har jag gjort klart i lägenheten, ska lämna över nycklarna i morgon innan jag ska klippa mig.
Har packat "klart" väskan och tagit med den hit till David, den väger just nu 12,6 kilo men det finns inte så mycket plats kvar för något tyvärr, blir nog att köpa ett större handbagage på resan :)
Det börjar verkligen närma sig nu, läskigt som tusan, men även väldigt kul och spännande!
I dag har jag en bra dag, det går lite upp och ner men just nu känns det skit bra! :)

Är också nöjd över mina klockor som jag lyckats fixa till i kanten av min blogg så att ni hela tiden beroende på i vilket land jag är kan se vad klockan är för mig! Hoppas nu bara att jag inte har glömt något. I helgen ska jag och David låsa in oss :) bara ligga hemma i soffan och kramas hela lördagen! yay!

Nu sova!

Inga kommentarer: