onsdag 21 januari 2009

10 dagar och 10 timmar...

Att göra listan börjar bli kortare, det finns ett slut :)
Har beställt saker ifrån pickpack.se, addnature.com och dustinhome.se nu, borde komma senast fredag tror jag, sen har jag lite små saker kvar att fixa med.
Har ju hittat en tjej som ska hyra lägenheten, vill dock inte ropa hej förens kontrakten är underskrivna(som mamma sa, du är så lik din pappa, haha)
Har även fått mina pengar ifrån Folksam, grymt snabba va dom, dom sa att det skulle ta 5 veckor innan jag kunde få mina pengar 1,5 vecka senare hade jag pengar på mitt konto! Ett stort + till dom!

Jag och David har varit hos Elin och Jonas i kväll, ätit middag, trevligt va det och gott också :)

Annars är jag mest som en tonåring enligt David, är uppe sent på kvällarna, sover halva dagen och så försvinner dagarna så sjukt snabbt. Håller på att fixa i lägenheten, nästan klar nu, har varit och stor handlat på apoteket i dag också, 700 kr, konstigt att det man verkligen behöver ska vara så jäklans dyrt.

Snart fredag, längtar <3

Inga kommentarer: