torsdag 8 januari 2009

Datorhaveri

Min dator har ju som sagt va gått sönder, lämnade in den i dag på ett ställe för felsökning.
De ringde nyss å sa att jag e körd, massa fel, skärmen, hårdisken, nått mer typ modekortet ...
och han trodde inte att jag skulle ha en chans att kunna reklamera den. Har du blandat in försäkringsbolaget i detta, håller tummarna för att företaget jag lämnat in datorn på ger ett utlåtande som leder till att jag får ut lite på hemförsäkringen! Kommer ett längre inlägg om detta längre fram behövde bara skriva av mig lite.

2 kommentarer:

Daniela sa...

Fan också... O fan ta datorer!

Anonym sa...

Modekortet? Är det där man sparar sina bilder på dagens outfit? :-) Nä, det var inte snällt. :-D Skit att den är paj som sagt. Håller tummarna för att du ska få ut nåt på hemförsäkringen.