lördag 20 september 2008

Kamera!



I dag har jag köpt en digital kamera :)

Jag har köpt den rosa, men ändrade mig precis efter att jag skickat iväg min order till den chokladbruna, så jag slängde ihop ett mail och hoppas att dom kollar mailen och kan ändra min order innan dom skickar iväg kameran!

Köpte ett fint litet paket på Dustin home, där jag fick kameran(som för övrigt ligger på toppen på sibas topplista över kameror och fått mycket bra betyg på prisjakt.se)ett minneskort på 4 GB och sist tusan det bästa av allt en IDOL DVD ... Jippi !!!! :D för 1939:-
Jag är så nöjd, så nu lär det dyka upp ännu fler bilder, förhoppningsvis redan nästa vecka efter Jason Mraz och vår stockholmsresa!!

Nu är snart maten klar, dax för lördagsmys med god mat och mousserande vin :)

5 kommentarer:

David | Feed Me A Stray Cat sa...

CHAMPAGNE!! ^^,

Emma sa...

NEJ, hur många gånger ska vi ha denna diskussionen??

Manzuri sa...

Hehe. Champagne är ju mousserande vin från Champagne-distriktet. Champagne är alltså alltid mousserande vin. Men mousserande vin behöver inte vara Champagne. Skriver man mousserande vin kan det alltså aldrig bli fel... :-D Fast nu kanske det inte alls var detta det handlade om...ehrm...var bara tvungen att lägga mig i! :-D Håjaja.

Emma sa...

hehe :D bra att du har koll till skillnad ifrån David. han får det ju inte lätt om vi gaddar ihop oss emot honom :)

David | Feed Me A Stray Cat sa...

Jag är ord-pirat! CHAMPAGNE!