torsdag 11 september 2008

im in a flow

Bloggar massa idag, allt på samma gång också:)

Har träffat "mina barn" i dag (ifrån min VFU plats=praktik plats för er som inte vet) det var jätte kul å många kramar blev det!Kul att se dem igen men tråkigt att jag inte får vara med i klassen lika mycket nu till hösten.

Har också varit och skrivit under lite papper gällande förra lägenheten och hoppas att jag snart får mina pengar, ska ringa mäklaren i morgon och tjata lite!

Sen har jag kollat runt lite på nätet efter tips på vad jag ska göra/se under THE Trip, lite nya tankar finns där, hoppas att min ev resekompis kommer in på msn i kväll så att vi kan snacka lite om det!

Avslutar mitt inlägg med att vara lite politisk, med tanke på datumet. Visst jätte hemskt med terrordåden i World Trade center men när pratas det om alla som har dött genom det som USA gör i de andra länderna, ingen, så trött på det, alla människorliv är tydligen inte lika värda ...

Inga kommentarer: