tisdag 23 september 2008

Fått min kamera!




Okej i dag har Emma fått sin kamera:) Som jag skrev i inlägget igår så bestämde jag mig för den rosa till slut, orkade inte ändra för det verkade så jobbigt. Så ja, rosa fick det bli.
Gick till posten för att hämta mitt paket, åkte sedan in till stan för att möta upp David vi tog spårvagnen hem till honom och det första jag gör är ju så klart att öppna mitt paket, på paketet står det att det är en rosa kamera precis som på följesedeln, på lådan är det bilder på en brun kamera(se bilderna) ... skumt tänker jag men det är säkert bara så alla lådor ser ut, öppnar och vad är det jo en Chokladbrun kamera, precis den jag ville ha!!!!!

Så nu i dagarna ska jag maila till Dustin Home och tacka för att de satte fel lapp på lådan så att jag till slut fick rätt kamera ändå!:) Hur stor är sannolikheten?

2 kommentarer:

Daniela sa...

haha vilken jävla tur du har! jag vill också ha en ny kamera... kanske kan önska en i födelsedagspresent.. hum hum :)får vi se massa bilder på allt o inget nu då? :D

Emma sa...

Hehe, precis, helt korrekt uppfattat! Du får börja slå på mig när det börjar bli för mycket! :)