torsdag 25 september 2008

Ev resekompis och tenta.

Tenta-paus .... börjar kännas okej med första frågan nu i alla fall, men det är ju en del kvar. Men i morgon åker vi till Stockholm i alla fall, ska träffa Jocke där, har inte träffat honom på 4 år eller nåt. Lär behöva plugga lite på dan i morgon också, när jag väntar på att David ska sluta jobba. Sen hem till S, C och 2*M, David har lovat att "vi" ska laga mat får väl se hur det slutar! :)

Pratade med min ev resekompis häromdagen också på telefon för första gången, har träffat henne på backpacking.se, hon verkar vara mycket trevligt iaf(vågar ju inte säga annat nu när jag vet att hon läser min blogg hehe) näe men helt seriöst så hoppas jag verkligen att hon bestämmer sig för att åka med för jag tror att vi skulle funka rätt bra ihop! :)

Tyvärr blir det ingen bild i dag, hoppas ni överlever, hehe. Lär komma en massa efter helgen!

Inga kommentarer: