torsdag 9 april 2009

Surfat!

I gar surfade vi, jag stod till och med upp och surfare typ 40 meter :D
Fick dock inte traffa Mike utan en som hette Jeff (kunde lika garna ha hetat Mike) som larde oss, och en galen gubbe som mest skrek och skallde. hehe.
Det var roligt, bade svart och latt samtidigt, har man val kommit upp pa bradan sa att man star sa va det ganska latt, men vagen dig var inte lika latt :)

Nu sitter vi och utnyttjar gratis internet i 30 min, ska ata lite och sen satta oss pa en buss till Brisbane. Dar ska vi fira pask i regn verkar det som just nu, ska kolla in vadret och be lite till vader gudarna for fint vackert vader med massa sol!

Glad pask till er alla dar hemma och hoppas att ni njuter av var solen som jag har hort att ni har :)

6 kommentarer:

Daniela sa...

Haha, jasså ingen Mike?! Jag trodde att alla surfarkillar i Australien heter Mike... Känner mig lurad :D Hur e läget annars? Sorry att jag inte har kommenterat, men jag har inte kommit åt din, min o en till blogg. Kram på dig

Daniela sa...

Just ja, jag glömde.. GLAD PÅSK!

Panini sa...

Han hette nog Mike i mellannamn, det tänkte du inte på va!

Emma sa...

Hehe, fan vad roligt, klart han hette Mike i mellan namn :D laget e bra, lite mycket regn bara men vi haller tummarna for att det lugnar sig snart! Hoppas ni har det underbart hemma i var varmen! kram

Daniela sa...

Smaaart Panini... Det e ju klart att han hette Mike i efternamn!

Daniela sa...

jag tror att jag brände sönder min hjärna i solen igår... mellannamn menade jag så klart :P