måndag 6 april 2009

Byron Bay!

Nu har vi tagit oss till Byron Bay, 83 mil ifran Sydney! Har ar det varmt men har regnat lite i dag, det far vi nog tala efter all tur vi har haft med vadret tills nu. Pa bussen satt vi och spanade efter kangrus, och jag fick faktiskt se en, Pauline hade tur och sag 3 men jag klarar mig anda :)

Vi tog oss en regal sovmorgon i dag efter gardagens bussresa sa var det behovligt! Vi va helt slut nar vi kom fram for vi fick vandra nagra kilometer med vara tunga vaskor (min pa nastan 20 kilo) + lite annan packning, fick vara i koket trotts att det var stangt, gjorde lite pasta innan vi gick och la oss. En tjej pa rummet madde inte sa bra och satt och kraktes vilket bade jag och Pauline tyckte va skit jobbigt men hon flyttade sig till toan sen i alla fall. Hade alltsa massa hemlangtan i gar, allt ar sa mycket lattare och battre hemma, har en bra resa men det ar snart dax att aka hem. Kanns ganska bra att jag langtar hem anda, betyder ju att jag kanner mig nojd med livet hemma! Hade varit jobbigt att vara ivag langre, hade jag inte klarat.

Har har vi tankt vara nagra dagar, sen vid pask ta oss upp till Brisbane. Vi ska nog ta en surfkurs pa onsdag om vadret ar bra! Annars blir det nog mest stranden, hoppas pa sol och inte regn!

Inga kommentarer: