fredag 10 april 2009

Brisbane!

Nu har vi tagit oss till Brisbane, resan hit vad ca 16 mil, sa nu ar vi ca 100 mil ifran Sydney och varmare blir det for varje mil kanns det som! Tyvarr sa har det regnat endel bada i gar och i dag, vi har mest tagit det lugnt och spanat efter stallen vi ska/ vill till beroende lite pa vader och vind.

Pa sondag ska vi i alla fall ta oss till Australia zoo, enligt manga basta zoot i landet dar man far klappa och halla i djuren och dom har allt, ormar "gulp" ... dom kan vi ju hoppa over :) Sen ska vi nog aka till en stad som heter Noosa, dar har vi tankt surfa (forsoka i alla fall) Sen om vadret ar bra, vilket vi verkligen hoppas, sa ska vi ta oss till Fraser island, varldens storsta sando. Sen vidare uppat, i och med att vadret inte ser sa bra ut nu sa ska jag sa fort jag kan ta min chans att komma ut pa barriarrevet och dyka, om jag har riktig otur sa kommer jag inte ut, sa hall tummarna for mig!!!

Aterkommer nar jag har lite mer att skriva om!

Inga kommentarer: