fredag 6 mars 2009

Simmat med delfiner i dag!

Oj oj oj vilken kansla .... forst nar vi kom ivag med baten sa fick vi se 3 spackhuggare (tydligten ovanligt har, ses ungefar varannan, vartredje vecka pa sommaren bara) super fina och en helt obeskrivlig kansla att fa se dessa djur som man annars bara far se pa film.

Vi akte sedan vidare for att leta efter delfinerna, efter mycket om och men hittade vi en stor flock pa lite drygt 100 delfiner, fick hoppa i 4 ganger for att de flyttade sig sa snabbt, fick ogonkontakt med ett par delfiner och 2 av dem testade mina simkunskaper genom att simma i cirklar tunt under mig, en fick jag leka med ca 6 varv ... helt underbart!

ja shit .... kan inte beskiva kanslan med ord, men klart bland det basta jag har gjort nagonsin om inte det basta! har inte sa mycket pengar kvar att sitta har nu, ska forsoka blogga snart igen, i morgon tar vi oss vidare!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ahh, delfinbadet har ägt rum ser jag! Tufft :-D Var det inte läskigt? //Kram Anna

Emma sa...

Inte det minsta, bara helt grymt! :)