tisdag 31 januari 2012

Tisdag

Ja som vanligt inget bloggande på ett tag men det får ni stå ut med, antar att jag inte har så många läsare ändå haha :D

Varit lite snorig sen jag bloggade sist, blir väl så när man jobbar med små barn å torkar snor hela dagarna. Har ändå tränat en del så jag känner mig duktig! 3-4 pass i veckan och konstant träningsvärk är väl vägen för att bli bättre, eller?

Min gps-klocka, Nike sportwatch, pajade så jag travade in på Stadium för att skicka iväg den, det slutade med att jag fick en helt ny klocka med en gång utan någon diskussion alls. Skulle gissa på att produkten är så pass ny att det finns en del barnsjukdomar och att Nike vill hålla oss som faktiskt köpt klockan nöjda! Jag e supernöjd i alla fall, funderar på att köpa ett pulsband till den också men vi får se.

Idag har jag sprungit min bästa 5 km någonsin, klockan slutade på 28,17 (5.40 min/km) vilket är samma tempo jag behöver hålla under gbgvarvet för att klara mig under 2 timmar, känns omöjligt just nu men jag hoppas jag kan överträffa mig själv!

Inga kommentarer: