måndag 9 januari 2012

9 km å föreläsning

Hade ett tidigt pass på jobbet vilket betyder öppning 6:30 klockan ringde 5:30, kände mig väldigt pigg trotts allt! Efter jobbet åkte jag hem, bytte om till träningskläder och gav mig sedan ut i snön för att springa en runda, det blev 9 km. Kändes bra konditionsmässigt men efter en stund kändes det lite stumt i benen (tränade ändå 4 gånger förra veckan) och det vad även lite halt men med en sluttid på 55:27 så är jag väldigt nöjd! Men jag har en lång bit kvar för att nå mitt mål med att komma under två timmar på Göteborgsvarvet 2012! TRÄNA TRÄNA TRÄNA :)

Jag springer numera med min fina Nike+ sport watch och såhär blev mitt resultat:




Efter joggingen blev det en snabb dusch för att möta upp panini i stan och äta mat. Kvällen avslutades med en 3 timmar lång föreläsning med Sara Lund (http://www.saralund.se/) vilket var väldigt bra och givande, tack vare mycket humor och intressant ämne orkade jag lyssna ända till kl 21! Gick därifrån med lite nya tankar och funderingar men samtidigt mycket glädje i kroppen!

Inga kommentarer: