onsdag 4 januari 2012

Nystart av bloggen

Tänkte att det kanske var dax att börja blogg igen. Det blir ingen reseblogg denna gången utan det kanske blir lite mer om träning och annat skit. Jag har ju inte bloggat på typ 3 år så jag vet inte om det kommer gå vägen men det kanske går :)

I dag har jag börjat skriva en träningsdagbok, jag har ju ganska regelbundet tränat i över ett år nu och förra året tog jag mig runt Göteborgsvarvet på 2.14.50 vilket jag är ganska nöjd med speciellt om man kollar på hur mycket jag tränade innan. I slutet på förra året fick jag även för mig att köpa en cykel, vilken än så länge tyvärr inte är så väl använd men tänkte ändra på det till våren! I år har jag som mål att springa Göteborgsvarvet på under två timmar helst ska jag ju också spöa min bror och pappa men det är ju tveksamt om jag kan! Jag tänkte även cykla tjejvättern på 10 mil och sen kanske det blir en motionstriathlon i slutet på sommaren och eventuellt stockholms halvmara beroende på hur jag känner efter Göteborgsvarvet.

I december tränade jag mer på gymmet än jag har gjort någon gång innan i mitt liv vilket jag är stolt över, jag hoppas detta håller i sig för just nu känner jag att jag kommit in i det och träningen har blivit en stor del i mitt liv!