torsdag 19 januari 2012

förkyld

Ja, inte bloggat på ett tag nu men så blir det kanske innan jag får en rutin på det.
Jag har i alla fall varit förkyld denna veckan vilket suger nu när jag äntligen kommit igång med träningen ordentligt. Sista tiden har det tränats 4 pass per vecka vilket känns bra, dock varit väldigt trött och hungrig hela tiden :) men jag antar att jag vänjer mig med tiden.

Denna veckan blir det bara 3 pass, vilket iofs ändå är bra med tanke på att jag är förkyld (inte ont i halsen och inte speciellt hängig bara lite snorig). I måndags sprang jag och Pernilla nästan 6,5 km i lugnt takt vilket kändes bra, dock lite kramp i vaderna efter MRL-passet i lördags. Och i går var det dax för mitt älskade Body Comat! Orkade inte alls som jag brukar och hade lite svårt att andas men jag bet ihop och körde hela passet i alla fall. I dag är jag trött å ännu lite snorigare men jag hoppas det ger med sig snart för på lördag är det MRL som gäller igen :D

Inga kommentarer: