torsdag 2 februari 2012

Träningsschema

Sista veckorna så har jag och Pernilla varit duktiga och tränat 3-4 gånger i veckan, nackdelen i mitt schema är att jag har ett body combat och ett MRL varje vecka, vilket jag vill fortsätta med då jag tycker det är kul. Detta innebär att jag bara får 2 löppass per vecka och skulle behöva fler för att uppnå mitt mål på göteborgsvarvet. Och även fram till våren få in lite cykling för att klara tjejvättern men detta blir ett senare problem. Nu har jag iaf kommit på en lösning på mitt "problem". Efter mina pass på gymmet tänker jag köra backträning och intervaller på rullbandet, jag tror att detta är bästa lösningen även om det kommer bli ytterligare 20-30 min på gymmet så är det såhär det får bli!

Fram mot våren får det nog bli lite cykling till och från jobbet om jag ska kunna komma in lite i det också, men som sagt va, det får bli ett senare problem :)

Inga kommentarer: