fredag 24 oktober 2008

tips?

Min kära vän Elin påpekade att hon tyckte att min blogg var en kärleksblogg och undrade när min reseblogg skulle börja .... vi får väl se :p haha.

Läste nått som jag tyckte va grymt coolt i dag, konstigt vad världen är liten ibland, läs!

Annars händer det inte så mycket, lämnade in en uppsats på 24 sidor i går känns skönt nu ska vi bara förbereda oss på opponering och lite sånt! Sen ska jag försöka köra bil i Göteborg i dag, får se hur det går, vi har fått låna Elin och Jonas skrotbil så ja ... får se om jag kommer fram eller inte :)

Detta var det mest givande jag kunde blogga om, undra vad alla som e så duktiga på att blogga får sina idéer ifrån, nån som vet? Tror jag skulle behöva lite tips!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, det är ju en kärleksblogg :-) Och du får vara snäll mot skrotbilen så att han inte blir ledsen...... saknar han faktiskt lite.... snyft....