söndag 19 oktober 2008

"Hemma" i Götebåj igen

Har nog varit i Kalmar för länge, kan inte prata som en normal människa längre. Har varit en trevlig helg i alla fall, varit hemma och träffat mamma, pappa och bror. Ätit god mat, varit på Öland, druckit lite för mycket alkohol, eller jag drack inte så mycket men David har inte mått så bra i dag om man säger så, hehe.

Vi var på inflyttingsfest i går, mycket folk, massa dricka och en del konstigheter, jag är mycket glad för att jag inte var så inblandad i nått. Blev lite indragen i en sak bara men absolut inte farligt alls, men riktigt kul att iaktta människor som är på fest, se vem som trånar efter vem och vem som är mest full och en massa annat kul som händer på fester! Jag har också mått lite som jag förtjänat i dag men inte så farligt, tänkte ju till lite för en gångs skull och slutade dricka vid 12 så det va lugnt för min del.

Annars så har helgen varit bra, jag tror att David är godkänd av min familj, inte för att jag har varit orolig direkt! Fick en polio spruta av min mamma i dag också innan vi åkte hem, älskar ju inte sprutor direkt men jag överlevde, skönt att ha en av tre sprutor avklarade i alla fall.

Nu ska jag åter gå till mitt slappande, är lite seg efter en händelsefull helg!

Inga kommentarer: