tisdag 14 oktober 2008

Att göra lista(THE Trip)

Jag har börjat skriva min "att göra lista" inför resan nu, är så mycket små saker som ska fixas även om jag har gott om tid på mig så är jag lite stressad, jag har ju skolan att ta hand om också, sen går ju tiden rätt snabbt ... men som sagt va rätt gott om tid men ändå bra med en lista så att jag gör allt som jag behöver innan det är dax att ge sig i väg.

Nu har allt löst sig med skolan i alla fall, har pratat med studievägledaren och har ändrat så att allt är som det ska nu, planerat upp allt inför examen och så har jag fått ett papper på att jag har platsgaranti så att SGS inte bråkar med mig gällande min poäng som jag inte tar den terminen.

Detta är min resa (THE Trip 2009):

1 februari flyger vi till Bangkok(kommer att vara både i Malaysia och i Thailand)
2 mars flyger vi vidare till Auckland, Nya Zeeland(kommer nog att vara mest på syd ön)
1 april flyger vi till Sydney, Australien(åka längst med kusten ända upp till Cairns)
1 maj åker vi ifrån Sydney hem till Sverige och landar på Svensk mark den 2 maj!

Sen är det ju faktiskt bara 16 veckor kvar !!!!!!!!!! :O

Inga kommentarer: