torsdag 16 oktober 2008

Kalmar

Då är det dax för ännu en resa, denna gången åker vi till Kalmar, ska ta med mig David och visa honom mina hmm stolta(!?!) rötter. Ska hälsa på mor och far samt bror min, blir även lite fest på lördagen med gamla vänner, ska bli skoj!

Har köpt lite kläder i dag också, nya jeans var jag tvungen att köpa eftersom att jag gått upp lite i sommar så kan jag knappt ha mina gamla kläder längre!

Har också fått veta att jag klarade min hemtenta i dag :) känns grymt bra att inte behöva göra en omtenta på den där skiten, jag menar hur kul låter det med vetenskapsmetodik egentligen?

Har även pratat med min vän Elin i dag, kändes bra, hoppas verkligen att vi kan få in en dejt nästa vecka!!!

Nehe, nu ska jag packa klart innan jag ska ta å lägga mig, ska ju forsätta att skriva på b- uppsattsen i morgon med panini och Avin innan det bär iväg till Kalmar.

Inga kommentarer: