tisdag 28 oktober 2008

Sammanfattning!

Händer inte så mycket som vanligt här, helgen har varit slapp och grymt skön, var en sväng på IKEA i lördags, hittade inte så mycket där, dom höll på att renovera så allt va inte som det skulle, svårt att hitta saker tycker jag. Funderar på att ta det andra IKEA nästa helg, får se hur det blir.
Annars var det mest slappande, har varit mycket nu varje helg känns det som, skönt att ha en helg utan några måsten alls. Lite arg e jag också nu, skulle sätta upp en lampa nu som jag köpte, och så fattas det en del som jag trodde ingick men nehe, blir så arg när det inte är som man förväntar sig, nu måste vi ju ta IKEA nästa helg igen så att jag får upp min lampa!

Har ju glömt skriva att Pauline kommer hit den 14 november, ska bli skoj och spännande att träffa henne, hoppas allt går bra :)

Annars har mamma varit här genom jobbet så vi har gått på stan både i går och i dag, köpt lite kläder, konstigt de där, mamma kommer hit och vill gå i affärer men det är alltid jag som handlar när vi ska göra det ... fattar inte, jag som inte ens gillar att handla kläder.

Sitter nu och lyssnar på Last.fm försöker få lite musik tips inför resan, har tänkt önska mig en ipod i julklapp som jag tänkt fylla med musik så att man har lite variation!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Var det den där mini-lilla sladden som ska sitta till uttaget i taket? Saknade nämligen en sån igår när jag skulle sätta upp en lampa till Mirre. Morr! Får fixa en imorrn. Så det blev en last.fm:are av dig till slut? :-D Jag fick lyssna på många låtar innan bra tips började poppa upp tyckte jag...

Emma sa...

jepp precis en sån, tog för givet att den fanns med till själva lampan som jag köpte men men. nja inte helt, använder den mest som tips så, skriver in en artist sen så spelar den ju liknande, men jag e inte medlem eller så så jag får ingen statistik å grejer. Jag fick rätt många, skrev nog upp säkert 7 nya i kväll :)