torsdag 18 december 2008

Tidiga julklappar :)

Hehe, inga förlovningsringar (man hade ju kunnat tro det med tanke på hur bilden är tagen haha) men grymt fina armband som Davids guddotter M har gjort till oss! :)

S (M:s mamma) har även målat denna bild på mig och David, så grymt duktig är hon! Denna ska ramas in och hängas upp någon stans! Vi fick även små gosedjur, en hjärncell till David och alger till mig så söta :)

Måste ju också berätta om dagens goda gärning, skulle ta ut pengar i en automat som finns inne i lobbyn på banken, kommer fram till bankomaten och ser 2 st 500 lappar och ett kvitto men ingen person ... Hinner tänka ganska mycket på kort tid (ovanligt för att vara mig jag vet) hehe men jag beslutade mig i alla fall för att gå in med pengarna och kvittot till banken trotts att det kliade lite i mina fingrar jag menar jag skulle ju faktiskt behöva 1000 kr men näe jag hade inte klarat av att ta dem, även om de inte hade filmat eller kunnat ta reda på att jag tagit pengarna, samvete!

Nu kommer jag kunna sova gott i natt :)

Inga kommentarer: