torsdag 4 december 2008

"Dålig" dag

Ipoden var inte på 8 GB, bara 4 ... så det blir ingen *suck* 
Har även varit hos tandläkaren i dag, inte bra det heller, 550 kr i dag sen ville han laga 2 hål (kanske bara ett beroende på) det första kommer gå på 700 kr vet inte om jag måste betala 550 kr då också men skit samma, dyrt :( Sen då, beroende på hur emaljen ser ut verkade det som så kanske han ska laga ett till och det skulle gå på 1000 kr ... pengar som inte ligger i min budget just nu. *suck* igen. 

Är hemma hos David i min ensamhet, han är i stockholm tills i morgon kväll .... känner lite konstigt men jag orkade inte åka hem, e inte alls på humör för nått just nu. Men när jag gick ifrån bussen innan och grämde mig som vanligt över "problemen" så va tusan, ilands problem, visst dyrt och jobbigt men vi ska vara glada att vi ens har tandläkare som kan laga våra tänder. 

Jag ska ändå återgå till mitt surande nu ... 

5 kommentarer:

Anonym sa...

yo, waz up. Har du använt din subventionerad tandvård bidrag detta år. Det infördes i juni nån gång och jag tror man får 350kr av staten per år för tandvård. Check it out, det borde tandläkaren informerat om. ha det fint

Emma sa...

Används ju automatiskt när man går till tandläkaren! Vem är "Das bosnia" da? Vore ju kul att veta vilka som läser min blogg :)

Anonym sa...

Kanske borde kolla upp vad det kostar hos privat tandläkare? Kan ju vara en del i prisskillnad! Plus att de inte brukar dryga ut lagningarna till så många besök som möjligt. Fast du kanske redan går hos privat?

Anonym sa...

Das bosnia ist Das bosnia. daaah :P

Emma sa...

Näe inte privat, orkar inte fixa med det nu vill ju ha det gjort innan resan så det e nog enklast att gå till samma igen.