söndag 28 december 2008

Julklappar!


Denna grymma tröjan fick jag av David :)
Davids föräldrar gav mig också julklappar, detta fina packet att ha med på resan, mycket bra saker!

Utav mamma och pappa fick jag pengar, 200 poliovaccin sprutor till behövande i Afrika tror jag det va, rikskuponger så att jag kan äta ute lite och en mössa och halsduk som satt ihop gjord på Alpackaull! :) Fick också pengar av mormor!

Av Emil en resehandduk gjord av microfibrer, mycket bra att ha med sig, stod högst upp på min inköpslista!

Av David ska jag också få hans ipod, när han väl får sin iphone, med en playlist på som han har gjort till mig inför min resa! :) <3

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lite besviken över att det inte står något alls om klubborna...... snyft.......

Daniela sa...

vilka fina julklappar du har fått! har du paus från bloggen eller varför får vi inte veta mera om vad du gör på dagarna? ;)

Emma sa...

Bloggar när jag känner för det :P vet du väl ... hehe