onsdag 17 december 2008

45 dagar kvar ...

Shit vad tiden går snabbt, snart åker vi .... läskigt. Har jobbiga dagar nu ibland med stressen och känslor över att åka, men det kommer nog gå bra hoppas jag.
Har tagit spruta nummer 2 i dag, skönt, inga fler sprutor innan resan nu, eller .... förutom hos tandläkaren då, hmm.
David har hållt på att fixa min dator nu i 2 dar, blir nog att lämna in den på reklamation men vi måste kolla lite mer vad som gäller om de inte anser att det är ett fabriksfel så att det inte kostar tusan och att jag får hem en fortfarande trasig dator. jaja .... har snott Davids dator nu, han har fått flytta sig till den bärbara :)
Tack bejbi för att du hjälper mig med allt med datorn!

2 kommentarer:

Daniela sa...

Tänk på vilken otrolig resa du kommer att ha. Och vad du skulle ångra dig om du inte åkte... Och tänk på oss som sitter på nålar och väntar på att du ska komma tillbaka så vi kan få höra hur fantastiskt du har haft det ;)

Emma sa...

haha, även om jag har mina dagar så finns det inte att jag stannar hemma .... även om jag vill det ibland. Ni kommer nog bara tycka att det är tyst och lugnt utan mig hehe :)