torsdag 20 november 2008

Tvätt

Är hemma för ovanlighetens skull, tvättar och pluggar också inför duggan(en liten salstenta) som är i morgon. Hatar prov, känns lite som högstadiet på nått sätt med ett läxförhör, vill hellre ha hemtenta där jag kan få gå omkring och fundera, släppa det när det tar stopp utan att känna för mycket press men jag måste ju göra duggan ändå.*suck* 

Annars har jag som sagt va tvättat i dag, och jag vet inte om det kanske va så att jag hade lite mycket tvätt i dag för det blev inte torrt och tvättiden efter var så klart uppbokad så nu har jag hängt upp mina kläder över hela lägenheten. 

Jaja, borde väl plugga lite nu men ska istället sätta mig och äta lite mat och titta på vänner :) Måste hinna se klart hela serien innan jag åker, har iofs bara 3 säsonger kvar tror jag så det är ju lugnt! 

4 kommentarer:

David | Feed Me A Stray Cat sa...

Jag är så stolt över dig! (Vänner-tittandet, inte tvätten!) ;)

Emma sa...

haha, men e du inte alltid stolt över mig, vad jag än gör? :)

Anonym sa...

Här var det randigt värre....:-)

Emma sa...

haha, jepp :) hade tänkt skriva det i mitt inlägg också men det blev inte så. Är väl ingen nyhet att jag har en randig period?