torsdag 13 november 2008

Redan helg!

Tiden går så snabbt, de 2 sista veckorna har bara flugit förbi tycker jag. 
Inga lektioner i morgon, alltså "ledig" man är ju iofs aldrig ledig som student men ändå, ska försöka plugga lite på förmiddagen i alla fall. 

I morgon klockan 14.00 landar Pauline på landvetter flygplats, roligt, spännande och läskigt samtidigt ska bli kul att träffa henne samtidigt som jag så klart är nervös, jag hoppas att det funkar mellan oss för snart ... ja då är det dax att åka iväg. 
Ja första nedräkningen kommer nu, 80 dagar kvar tills vi sitter på planet på väg ner till Bangkok! 

Ja i helgen ska vi i alla fall lära känna varandra, se om det funkar mellan oss och sen försöka planera upp lite också, boka lite transporter i de olika länderna och en liten(väldigt stor för mig) utflykt att simma med delfiner. Finns en stad på Nya Zeeland som heter Kaikoura som är väldigt känt för sin delfin och valsafari, de finns året runt stora flockar med mellan 100 och 400 delfiner i som man får simma med, alltså vilda delfiner .... så coolt, kan inte fatta att min stora dröm sedan barnsben äntligen ska bli av!!!

Vi ska också gå på stan i helgen, kolla in affärer och säkert inhandla något kan jag tänka mig. På eftermiddagen/ kvällen tänkte vi ta oss till liseberg, invigning för jul på liseberg i helgen, lite tidigt kan jag tycka men Pauline har aldrig varit i Göteborg och man kan ju inte åka 1123,5 km till Göteborg och inte se liseberg. 

1 kommentar:

Anonym sa...

oj vad snabbt tiden går, 80 dar kvar! sjukt spännande. hoppas ni får en bra helg nu då, och att allt klickar!